Først skal vi lige opklare om vi har sendt en forkert vare - eller om du muligvis har bestilt en anden vare end dén du skulle have haft. 
Kig gerne på pluksedlen som var med i pakken; stemmer navn/modelnummer overens med nummeret som står på produktet?
Kontrollér også gerne modelnummeret på din mobil/tablet; stemmer nummeret med dét du har bestilt? 

Har vi sendt en vare som du ikke har bestilt sender vi selvfølgelig den korrekte vare med det samme. Vi sender i så fald en frankeret returkuvert med som du kan sende den forkerte vare tilbage til os i. 

Er du selv kommet til at bestille en forkert vare kan vi sagtens bytte den til dét du egentlig ville have bestilt. I så fald sender du bare varen tilbage til os med en besked om hvad du vil bytte til. Og vil du hellere hæve købet så skriver du bare dét, så krediterer vi beløbet så snart varen er os i hænde. 

 

I tilfælde af at det er dig der har bestilt en forkert vare er det dig der står for returporto. Men har vi sendt dig noget andet end dét du har bestilt står vi naturligvis for portoen!  

Pakken sender du til:

mobiltasken.dk
C/O Tibro Billiga Mobilskydd AB
Värdshusgatan 4
54351 Tibro
Sverige

 



Du kan altid sende os en e-mail på info@billigamobilskydd.se hvis du har spørgsmål vedrørende din bestilling.